Svensk shopping, og svenske tennisballer!




I går var jeg i Sverige med familien. Vi tok Horten-Moss ferga på morran, og jeg og Tia hadde tatt på oss vårklærne begge to. Vi gjorde oss klare for tre ting, og kanskje de tre tingene er noe vi kommer til å gjøre mye av i år også;
1. Slalom
2. Vårlige pynteantrekk
3. Tennis
Høres ut som tre fine ord, som vi vil fokusere litt på i år, og jeg gleder meg allerede. Vi har også kommet godt i gang siden; i går var vi på shopping (og hadde bruk for det vårlige pynteantrekket), i dag spilte vi oss støle på tennis (Med de nye tennisballene; US open), og til tirsdag skal jeg kjøre slalom med skolen. Herlig!
Hva er dine tre ord for denne våren?
Har du prøvd tennis? (det er kjempegøy!)

Kommentarer

Herlig helg! Sverige, shopping, tennis og nea :)

Hmm, tre ord for våren er solbriller, aktiv og spania :)
er deilig med en svenske tur iblant :D
Anette sa…
Aaw, Tia da!

Sverige er et deilig land det. ;)

Populære innlegg