Helgen min, med musikal i Oslo og dansing med Hannah fra dansefeber!

Jeg tror jeg hadde takla det! Det å bo alene, fra lørdag til søndag måtte jeg klare meg helt alene, siden både mamma, pappa og Kristine var på fjellet. Jeg har før sagt at jeg blir rastløs når jeg er hjemme alene, og begynner å vaske hele huset, men denne gang ei!

På fredag var jeg med på en ledertur til Oslo, for å se musikalen "Spring Awakening". Jeg satt og snakka med Stine hele togturen, og følte da at jeg ordentlig ble kjent med henne. Vi hadde det kjempegøy, og fløy bort på Deli de Luca og kjøpte is i vår 20-minutters lange pause. Vi var spontane i Oslo, og jeg kosa meg kjempemasse. En veldig sosial dag!

På lørdagen dansa jeg, og det var ikke bare litt! Jeg har vært støl nå i to hele dager etterpå! Det var sånn Workshop, hvor vi kunne melde oss på to kurs, det ene var moderne hiphop med Hannah, som vant dansefeber for noen år siden. Og det andre var breakdance/hiphop med Chenno, som også var med i dansefeber. Jeg meldte meg på begge kursa, og har nå absolutt tent dansegleden i meg igjen! Hannah sa noen ord om hva som var viktig med dans;
- Jeg har to regler
1. Det er ikke lov å sammenligne seg med andre,
2. eller tenke at "hun var mye bedre enn meg eller "Jeg er visst ikke noe god til å danse jeg"
Og da fikk jeg en åpenbaring!
På kvelden dro jeg på danseforestillingen SNE hvor disse to fantastiske danserne og mange andre dansa, og det var herlig for øyet!

På søndag hadde koret vårt en slags oppvisning, og det gikk kjempebra! Vi er på vei oppover, og det er gøy å synge der nå! Supert



Hva har du gjort i helga?
Hva gjør du når du er hjemme alene?

Kommentarer

hørtes ut som du har fått mye ut av helgen din da og gjort mye spennende og gøy :D
når jeg er alene hjemme ber jeg kjæresten min komme, hehe :D
Når jeg er alene hjemme setter jeg på høy musikk! For det kan jeg aldri ellers, derfor må det utnyttes ;p
Line. sa…
høres ut som en artig helg : )
Maarth sa…
Virker som om du hadde en kjempefin og innholdsrik helg. :-)

Jeg gjorde ikke særlig mye i helga egentlig. Koste meg og slappa av for det meste.

Når jeg er hjemme alene gjør jeg ikke så mye annerledes i grunn. Blir kanskje litt mer volum på musikken osv. Bryr meg ikke så mye om noen ting, siden ingen legger merke til det der og da uansett :-) Befriende!
Jorunn sa…
Det hørtes kjempe spennende ut... Jeg savner å danse, dessverre har jeg leddgikt og det er ikke noe aktuelt å ta opp dansingen..

Jeg elsker å være aleine, ta kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil.. Hehe...
Anette sa…
Musikken slås høyt på for mange ser jeg. :)
Mange koselige ting å gjøre om man er hjemme aleine da. ;P

Populære innlegg