SNØ her hjemme!



Jeg er så glad i snø! Det er noe av det beste jeg vet!

I går begynte store snødotter å falle fra himmelen, det la seg ikke på bakken, men overalt ellers. Jeg skulle gå ned til bilen vår fra skolen i dag (siden jeg ble henta ☺), og disse vidunderlige bomull-lignende dottene falt ned fra himmelen og rett inn på ansiktet mitt over den svære lua.

Når jeg tenker på snø tenker jeg på å leke i snøen, ake, stå på slalåm, filmene som skaper idyll men noen få snøflak, og ikke minst følelsen av å bare ligge stille og se snøen falle over deg. Det er herlig, rett og slett!
Så mye snø, som på bildet har det ikke kommet enda, men jeg gleder meg til det også!
Liker du snø? Har det snødd der du bor enda i år?

Kommentarer

Ja, her snør det også:D litt tidlig, men det er så koslig da:D
fine bilder!
God helg!
Marianne sa…
Søøte bilder!
Det har kommet litt sne her, men det ligger ikke nå lenger..
Jorunn sa…
Jeg bor egentlig i Horten, men er fortiden i Bergen, her har det HELDIGVIS ikke snødd enda. Jeg takler ikke tanken på snø, i bergen er vi ikke særlig glad for snø nemlig...
Anette sa…
Takk. :D
Jeg lker snø veldig godt jeg!

Populære innlegg