Pannelugg, jeg og Reese


Over: Reese Witherspoon med sitt lange hår og pannelugg.


Nå i mange uker har jeg gleda meg til å klippe av noen av de utslitte hårtuppene mine, og i går fikk jeg endelig tid til det. Jeg fikk pressa en time inn klokka 3, rett etter skolen, og før bursdag på kvelden. :) Så det passa jo veldig bra!

Frisøren min sa det var in med lugg, og gjett omm jeg skulle ha det da da! Jeg har hatt lugg noen ganger før, og jeg får akkurat det samme resultatet hver gang;
Kjempeskuffa først, men så blir jeg vant til det etterhvert.
I dag sa noen til meg; -Har du fått deg sånn 80-talls frisyre!?
Imens mange andre skrøyt, det er så koselig!!!
Har du hatt lugg noen gang (pannelugg)? Hva synes du om pannelugg?

Kommentarer

Jorunn sa…
Du passet det jo kjempe bra da... ;)
Jeg syns det er kjempe stilig.. Men du skulle sett meg med det, jeg så ikke ut... Måtte flette luggen i to måneder...
Du er så stilig på håret atte ! ;D
Karoline sa…
Så fin du var med pannelugg! :)
Jeg har aldri hatt lugg, men syns det er utrolig fint!
jeg synes pannelugg er kjempefint :):)
Maarth sa…
Jeg hadde pannelugg da jeg var liten. Fordi jeg ikke hadde hår nok til å gjøre av det noen annen plass enn å la det vokse fram i panna. :b

Det varierer litt hva jeg synes om lugg. Kommer an på hvordan den er og hvem som har den ;-)
Cathrine sa…
jeg har hatt og har lugg. du var kjempe fin med det anette, sikkelig søt er du ;)
Anette sa…
Takk. :)
Jeg liker lugg veldig godt, det er ganske stilig.

Populære innlegg