Yndlingsdag: onsdag har det lille ekstra

Ekskursjoner er som turdagene vi hadde før. I 1-5. klasse hadde vi en turdag i uka; den dagen var onsdag. Min yndlingsdag er også onsdag; av en eller annen grunn(kanskje denne), så gir den dagen meg alltid en god følelse.

Et annet år var onsdag dagen jeg gikk på ridning; det var en drøm som ble virkelighet at jeg begynte å ri; og var noe jeg også gleda meg til hele uka!




Onsdag var for to år siden Kristine og min "superonsdag", som i "superonsdag" av  tv2 i 2008. Det var den dagen jeg gleda meg til hele uka; for da kunne jeg se på serien Ugly Betty og Gossip Girl, som jeg satt med dråper i øynene etter nesten hver gang! Det var den dagen da vi tok frem noe litt ekstra godt, på oss noe litt ekstra deilig, og satte oss litt ekstra godt til rette i sofaen.

Nå er onsdag dagen vi har to økter fri midt på dagen, da vi enten kan oppnå følelsen av å være effektiv, eller det motsatte. Man kan være sosial på denne storskolen med 1700 elever, eller man kan stenge seg inne på et grupperom og se på film via en gratis filmside. Whatever you'd like!

Enda en grunn til å elske onsdag er at man er halvveis i uka; og man begynner å glede seg til helga igjen!

Hvilken dag er din yndlingsdag?

Kommentarer

Bettina sa…
Onsdager er fine, ja. Men jeg liker lørdag best! :D
Hihi, liker bildene.
Karianne sa…
husker turonsdag! gode minner ;-)
JEnny sa…
Så fin den ny headern din var !! :D

Populære innlegg