Til Anette - Hilsen påskeharen

Påskeharen kommer fortsatt til oss, Tia og meg. ;) Vår tradisjon er rebusløp. "Påskeharen" la ut lapper rundt omkring på hele tomta og nærområdet her på hytta, og jeg og Kristine løp. Han tok'n ordentlig ut i år; vi måtte løpe ned til brygga, bort på tomta til naboene og over og under gjerder. Det er gøy da!

Disse påskedagene har jeg bare slappa av med venner, jeg har hatt endel besøk, og Jeg og Tia har sett på Daddy's Little Girls, og spist god mat. Noen dager nå har vi faktisk jogga noen turer på stranda, og tøyd på brygga; vi er nede i spagaten begge to. :D

Men noe som er litt dumt er jo det at jeg ikke har vært i kirka. På palmesøndag synes jeg det er litt hyggelig å tilbringe en time på gudstjeneste, det er den koseligste tiden å være på det faktisk. For jeg synes det er viktig at man faktisk tenker på hvorfor vi har påsken. Med en gang noen sier det tror kanskje noen andre at de er sånne "sykt kristne folk", men det er faktisk ikke sånn det er. Det er deilig å ha en tro, og "å høre til et sted". Er du kristen, liker å gå i kirka ved kristne høytider, eller er du absolutt ikke det?



God påske videre!
Hva har du gjort i påskedagene? Har det gått fort, synes du?
Hva fikk du i påskeegget?

Kommentarer

så gøy med rebus da :D
i påsken har jeg vært hos kjæresten min :D
Karoline sa…
Jeg er kristen, er ikke så veldig fan av gudstjenester, men syns det er koselig i påska hvertfall! I påskedagene har jeg vært med venner og slappet av, og i påskeegget fikk jeg en dvd og ett blad + noen tyggiser :-) (godterifri)
Jorunn sa…
Så koselig med påskeegg da...
Jeg gav et til kjæresten min, med favorittgodteri og bok oppi!
I påska har jeg jobba, og vært på hytta med deg :D <3

Populære innlegg