Danseattitude -film og virkelighet






Jeg elsker at noen folk har attitude! Det er sikkert grunnen til at de er så gode i det de gjør ofte; fordi de gjør det de brenner om, er advart mot mennesker som sier "du kan ikke", og derfor kjører på for å vise dem hvem som kan! Hver gang jeg ser en dansefilm, som er bra; så får jeg lyst til å bli verdens flinkeste danser. Uansett! Enten om det er Bring It On eller Step Up 2 The Streets, eller Burlesque, for den saks skyld. Når jeg ser måten de eier scenen på, pluss at hele verden ser på dem, da er det ingenting jeg ikke ville gjort for å vært i dems sko. I Norge er det blitt litt sånn at hvis du kan noe så må du dempe deg og si "nei, jeg kan ikke synge", helt til de bønnfaller deg og du gir fra deg de klareste notene noensinne! Det er litt dumt. Som guttene på musikkvideo nummer 2; de ville kanskje blitt sett på som noen som tror de kan det, mens sannheten er at "de faktisk kan det"!
Hva er dine tanker om det? Hva tenker du når du ser noen andres lidenskaper?

Kommentarer

Populære innlegg