Gode vinterferie-planer !


I morgen drar jeg til London med jentene. Gleder meg! <3
(Det kommer snart en liste over mine yndlingsting å gjøre i London, det er 10 ting burde du se før du dør!)
Resten av ferien skal jeg bruke på andre venner, og fine ting her her i Norges rene luft! Jeg skal være med venninnen min Celina, og en annen venninne; Gina Kristine. Det er planene og det blir flott!
En ting jeg er glad for er at disse babesa' liker sjokolade-delikatesser like godt som meg, så det skal bli kos å komme hjem igjen og. Og dette blir nok ikke sunnhetsuka dette heller!

Hva er planene dine for vinterferien?
God vinterferie!

Kommentarer

Jorunn sa…
Så gøy. Kos deg i London!! Flott by ;)
celina sa…
FORRESTEN, det bildet der var s-i-n-n-s-y-k-t fint!! :-)
Anette sa…
Aww! <3 IA da! :D

Populære innlegg