Neglelakk

Jeg elsker neglelakker, i alle farger. Utrolig bra oppfinnelse; noe man pensler på neglene sine for å få en ekstra detalj til antrekket.
Jeg har en periode nå, som jeg liker veldig godt å ha på HelloKittyNeglelakken jeg fikk låne av Bettina; den er lys rosa, og er veldig søt.
Jeg velger ofte neglelakk etter humøret mitt, uten å være bevisst på det;
Oransj: rebelsk og kunstnerisk
Rosa: søt og jålete
Blå: annerledes
Hvit: kul
...
Hvilken farge liker du best å ha på neglene?
Hvilken har du nå, er den tilpasset ditt humør?

Kommentarer

Caroline sa…
Akkurat nå har jeg svart etter en lang "hvit-periode" haha.. Men den har skalla litt av, så må vel snart endre ;-)
Anette sa…
Begge de er fine farger på neglene da!
Jorunn sa…
Jeg har ikke neglelakk på nå. Men jeg er nok litt forskjellig der. Plustelig har jeg lys rosa, så lyseblå, så mintgrønn, ja... Du skjønner.. Så brun liksom.. Hehe...
Så jeg har ingen favoritt på fingrene, MEN på tåneglene har jeg alltid rosa, helt lys, men ikke gjennomsiktig... Vet ikke hvorfor, har bare blitt sånn...
Anette sa…
:D Masse fine farger!
Anonym sa…
Har laaange negler nå med knallrød lakk, kjempesexy....

Populære innlegg