I think I wanna marry you

Jeg så noen episoder av Glee på skolen i friøktene mine i dag, og fikk denne søte lille sangen helt på hjernen! "I think I wanna marry you"! Herlig er det ikke?



På bussen hjem ble jeg og Nikoline enige om at vi skulle se Harry Potter hjemme hos meg. Siden sommeren har jeg prøvd å se alle filmene; nå har jeg kommet til nr 7, og har kun nr 7 del 2 igjen! Jeg lurer på om han dør eller ikke, det blir spennende å se i filmen!
Jeg og Nikoline har spist TACOPAI! Jeg synes de prøver å lage om alt til taco nå jeg, så det hadde ikke overraska meg om det plutselig hadde blitt laget et pålegg kalt Tacoskiver en dag snart!
Det er alltid koselig å ha Nikoline på besøk, og i kveld hadde vi en skikkelig slappe-av-kveld, som er min favoritt! Vi dro på oss joggebukser og spiste opp rubbel og bitt av paien. Herlig!

Hva har du gjort i dag?

Kommentarer

Nikkos sa…
Takk for fin kveld:))) Det var kjempekoslig!
Tnåå, merker hvor mye jeg savner deg og hjemmekveldene våre nå <3
Tnåå, merker hvor mye jeg savner deg og hjemmekveldene våre nå <3
Jorunn sa…
Elsker den sangen... Får humøret opp!
Villblomsten sa…
Her i huset tok de to største ungene , en laghelg med Harry Potter :-)
ALLE filmene på en helg :-)
og så avsluttet de med tur på kino og så den siste :-)
Villblomsten sa…
kremt ..
skal selvfølgelig stå - langhelg :-)

Populære innlegg