Tog- og flybillett til påskeferien!

Kanskje ikke alle har tenkt på det, men påskeferien kommer snart, det er kun to uker igjen, og jeg har 1 togbillett, og 1 flybillett klar. Kristine og jeg bestilte i stad. Jeg gleder meg til påskeferien, for hvem gjør ikke det!?

Jeg føler meg litt stor når jeg her og nå skryter om billetter og sånt. Og når jeg går ombord i toget med rullekofferten etter meg, skal jeg gå så jeg mener det! 5timer på tog, det er ikke langt i det hele tatt, når jeg har med meg den fantastiske storesøstra mi, Kristine! :)

Føler du deg stor når du tar toget?
Hva skal du i påskeferien?
Har det ikke gått fort siden forrige ferie?

Forrige togturen min, til Stavanger, koser meg med mobilen her. =)

Kommentarer

Anonym sa…
jeg føler meg ikke så stor når jeg er på toget, men når jeg tok toget aleine når jeg var i danmark, da følte jeg meg veldig stor og voksen :D
jeg skal på stagedive i påska :)
Regine sa…
Føler meg ikkje stor nei, hehe. verken med tog eller fly.. tog e drepen syns eg, men eg reiser som regel aleine.. kjedelig. eg tar fly, langt heim.. skal heim i påska men skal få sitte på med storebror&familien hans :)) gratis.woho.

fin blogg du har =)

http://www.regine.devote.se/
Anette sa…
Når man tar tog eller fly alene, det er da jeg føler meg litt stor. :)
Gøy med stagedive da.
Hvis du er vant til og lei av å ta tog og fly er jo litt av stasen borte da. ;)
Jeg og, Tia!!
Føler meg ikke så stor når jeg tar tog alene, men FLY -det blir noe helt annet :D
I påskeferien skal jeg være hjemme.. Typen kommer på besøk da :)
Fin blogg :)
Anonym sa…
gått kjempe fort :D

vet ikke hva jeg skal i påsken :o :o
så fin header du hadde da! :D
Regine sa…
Takk, så kjekt å høre! :)

Har du hatt ein fin dag? håper det :) eg ligger og ser på paradise hotel no, det e så teit, men eg må se det likevel..

http://www.regine.devote.se/
Anette sa…
Takk for alle kommentarene. :)
Jeg har hatt en veldig fin dag, og den ble enda bedre da jeg fant ut på skolen at jeg hadde 8 kommentarer på dette innlegget! Jeg ble kjempeglad! :D
Regine sa…
Thanks=)
ha ein fin tirsdagskveld!!

http://www.regine.devote.se/

Populære innlegg