Tom

Jeg føler meg helt tom. Jeg hører sanger, men føler ingenting. Jeg gjør idylliske ting, men er ikke stolt. Jeg hygger meg, men smiler ikke. Jeg savner ting, men strekker meg ikke etter dem. Det skjer ingenting på facebook, men jeg logger meg allikevel på. Jeg er kald og syk, men sitter lettkledd utenfor. Jeg har litt penger men føler meg blakk. Jeg vil ting, men gjør dem ikke. Jeg er sulten, men vil ikke ha mat. Jeg vil dra til London, men kjøper ikke billett. Kjærlighetssanger gir meg for tiden en håpløs følelse.
Jeg vil ikke være tom!

Når regnes en person som tragisk? Når jeg ser mennesker som går med på ting bare fordi de da vil få seg noe å gjøre, synes jeg de er tragiske. Er jeg sånn egentlig?



Denne sangen høres ut som følelsene mine nå.

Kommentarer

Liker å lese tankene dine, uansett om de er litt deprimerte eller lykkelige. Sånn er jo vi mennesker, litt av og på, fram og tilbake, enten eller. Kan ikke alltid føle så masse, og det å ikke føle noe kan gjøre nesten like vondt som å bryte sammen av alle følelsene.

Populære innlegg