Nydelig menneske, nydelig kafé, og nydelig årstid!

Det er noe spesielt med barndomsvenner. 
Kanskje ikke for alle, men jeg er heldig.

Karri og jeg møttes på Majorstuen og gikk i 5 min til kafeen "Ett sted". Den hadde visst fått stjerner på Yelp-appen. Med kake og mønster i moccaen kunne jeg ikke hatt en bedre søndags formiddag. Barndomsvenner er med på å forme oss. Da er det ikke rart at vi savner dem fra tid til annen. De er delvis grunnen til at vi tenker som vi gjør, og har verdiene vi har. Når det føles som om verden går imot deg, og at d er så enestående at du verken ser folk til den ene eller den andre siden, da er det godt å møte disse nydelige skapningene, så de kan minne deg på hvordan det var å tenke tankene sammen.

Karri har et veldig fint liv, og det er spennende å se hvordan hun har utviklet evnene sine. Jeg er så heldig at jeg har fått være der og se det. Hun syr fine plagg med god passform. Hun har et godt øye for frisk og koselig interiørdesign, stil og farge. Oppå det hele er hun snart ferdig utdannet bioingeniør. Det kaller jeg multitalent. Ikke bare har hun hjerne og høy IQ, men hun er søren meg kreativ også! Jeg savner å ha henne i hverdagen min. Heldigvis er vi bare et mobil-tastetrykk unna.

Kommentarer

Populære innlegg