♥Tyskland =)

Fotoshoot i veikanten på autobanen er alltid artig!
35*C



For noen timer siden gikk jeg ut av flyet!
Tyskland har vært litt kjedelig, men har hatt noen fine byer. Overalt er det blomster; midt i byen, i rundkjøringer og oppover bakerier. ( Det var litt søtt da. )

Starbucks Coffee (Hot chocolate)

Menneskene vi besøkte var hyggelige, men var ikke gode i engelsk(nesten som oss selv), ogh snakket så klart tysk, noe som jeg ikke skjønner mye av.


Autobanen i Tyskland er stor, hotellene er som gjestehus, hvor vaskedamer kikker innom rommet ditt klokka elleve om morgenen, når de tror vi har startet dagen ute på byen.





Mercedes-museumet fikk jeg virkelig øynene opp for cabriuletene, og de hvite Hollywood bilene.

Om det var fordi vi gikk fem timer inne på museet i nedoverbakke, eller om det var for de fancy bilene vet jeg ikke, men jeg fikk lyst på en Mercedes til 18-års dagen min om 4 år! ;D


For hvem ønsker seg ikke en
HOT MERCEDES BENZ
å ankomme steder i ?





Kommentarer

Populære innlegg