♥ Hest ♥


-Skjønne skapninger
BesteVenninna mi fikk hest den 2. juli 2008 - Ben van de Speldenkamp(men kalles bare Benny).
kjempeheldig! Hun har gjort klar stall og beite, og rir to ganger om dagen!


♥ Jeg ønsker meg hest selv også, men som mange andre fedre er pappa også imot det. Pluss at ingen i min familie er noe spesielt glad i hester, det er vel det største problemet. Men jeg klarer meg ved å ri andre steder som jeg nå har gjort i 4 år. ;)



Frieser



Klokken halv seks i dag drar jeg på rideleir, hvor jeg skal være en uke. Har ikke begynt å pakke ennå, men jeg vet hva jeg skal ha med så det går nok bra. :D

Jeg var på den samme rideleiren i fjord, og det var supert, så jeg gleder meg innmari mye! Der rir vi to ganger om dagen, og holder på for fullt fra 7 til 10 ca.
Det er bra trening i tillegg!

Kommentarer

Populære innlegg