KINO & HYTTA <3

Her sitter jeg da, på hytta mi, som jeg synes er verdens peneste sted, og venter på at beste venninna mi skal komme! I går kjøpte jeg tre nye filmer, så det er kanskje ikke så rart om vi skal se på film, ;) . Jeg hører på Dancing Queen av ABBA, som jeg er blitt helt hekta på etter at jeg så




MAMMA MIA!


super film, forresten, en av mine to favoritter!


Den andre favoritten heter



THE SISTERHOOD OF THE TRAVELLING PANTS















I dag har jeg sovet lenge, jeg er fortsatt trøtt etter forrige ukes rideleir! Jeg har sitti her foran datan, og snakka med folk fra rideleiren, og andre, og prøvd å avtale og planlegge noe.
Alle har så mye de skal gjøre på sommeren, det er vanskeligere å få tak i folk. Alle har noe de skal gjøre og venner de har mer lyst til å være med!
I dag er vannet blått, i går var det turkist. Nå har sommeren kommet, den vi har masa om hele året.
SUMMER TIME


Kommentarer

Populære innlegg