Dyr må være de nydligste skapningene som finnes; de hører alltid på hva du har på hjertet, de gir ofte svar på spørsmålene dine, og de er superpene!
Noen steder står det at katter bare liker seg på et sted pågrunn av maten, og stellet, men jeg tror at Sussi, katten min, er hos meg fordi hun er så glad i vårs.

♥DYR ER ALLTID DER! ♥ DE SKUFFER ALDRI!♥ DE ER DE BESTE VENNENE VI HAR!♥

SE PÅ DENNE NYDELIGE HESTEN! ♥
DENNE HESTEN ELSKET JEG ALDRI, MEN NÅ SAVNER JEG HENNE! ♥
Det har kanskje noe med at jeg visste at hun var der, men brydde meg aldri så mye om å finne ut hva som var positivt med henne. Venninna mi kjøpte hu, men solgte hu igjen, det var da jeg skjønte at jeg egentlig var ganske glad i henne selv om hun svetter mye, er gammel, flasser, og tripper på stedet.
Hun galopperte opp et jorde midt på vinteren i snøen uten å stoppe, hun var utrolig pen, og hun hadde utrolig søte uskyldige øyner. ♥
LISE HETER HUN! ☺ OG HUN VAR UTROLIG! ☺


♥Jeg tror dyr bare er snille engler, som skal være der for vårs om vi er der for dem! ♥ Og de kan aldri skade oss! Jeg tror også at alle som er ensomme eller deprimerte fortjener et dyr, fordi selvom man kanskje blir litt rar av å snakke med dyra sine, er det bedre enn å sitte med alt inni seg! ♥

Kommentarer

Populære innlegg