Tiden flyr når man nyter den!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Så mye som har skjedd, og snart er sommeren over. I år lengter jeg ikke tilbake til skolen som jeg faktisk pleier å gjøre, jeg har hatt en så fantastisk og perfekt sommerferie at skole og høst ikke passer å komme enda. En av venninnene mine kommer hjem fra Polen igjen, etter å ha vært der i hele sommer. Og jeg gleder meg til å se henne igjen!






Jeg har hatt mye å gjøre i sommer, mange morsomme opplevelser;


Stavanger, Tyskland, rideleir, Mamma Mia ( :P), masse besøk på hytta, og båtturer ut til skjær, Oslotur, og sunget og vræla ut sangtekster fra yndlingsfilmen. ;P.


Når man har mye å gjøre går timer, dager og uker fort. Det er nok det uttrykket "tiden flyr", prøver å si. ;)

De fleste har kost seg! Hvertfall denne søtnosen her!

Kommentarer

Populære innlegg