Danse-forestillinger og være-hjemme-dager passer bra sammen


På torsdag hadde vi en tung gymtime, som jeg fortsatt kjenner i låra og ryggen. Det var løping, opp bakker, spurting, trappehopping, og 90* konkurranse, jeg stod i 3 minutter, imens Kri vant og stod i 9 minutter!
Senere på torsdag var det generalprøve med danseskolen jeg går på, det gikk bra, og tiden ble ikke så lang når vi kunne sitte der og snakke med folk, sminke oss av sminkebordet og puste inn en helt annen luft enn det vi kunne i de forrige lokalene.

På fredag var jeg hjemme fra skolen på oppdrag; opperasjon medmenneske, som resten av 9. klassingene på skolen min også var. Jeg hjalp mamma med å gjøre rent, og vi bakte to slag med julekaker.
Senere på kvelden fikk jeg besøk av Karianne, noe som var kjempekoselig! Vi spiste mye is, smash, og spilte sims, og kort. COSY! ♥♥

På lørdag, altså i dag har jeg laget og skrivd ut bursdagsinvitasjoner til bursdagen min. Og etter det gjorde jeg meg klar til premiere med dansinga; jeg danser klassisk i år(balett), og er engel i inntilsittende drakt, og langt tyllskjørt, englevinger og glorie. Gjett om jeg føler meg som en engel, ;).
Det gikk bra, og jeg sitter fortsatt igjen med flekker av sminke i ansiktet, etter å ha smørt meg inn med brunkrem/foundation, og leppestift.



Akkurat nå er klokka 00.08, og jeg føler jeg akkurat har kommet hjem etter den store applausen. Jeg sitter her og tenker på at jeg må lage ferdig en mattemappe i morgen, som skal være så fin jeg klarer, og jeg er halvveis, :( før jeg drar på dansinga og er med på den nest siste jeg skal være med på. :)
Nå fryser jeg på føttene, og sitter her og er veldig lite våken, men tenkte å se innom Henriette sin blogg før jeg legger meg.
God natt!
xoxo Anette.

Kommentarer

Anonym sa…
så kos og høre, må bare innom Henriettes blogg før jeg legger meg!!
Det varmer en bloggers hjerte! :D
Dansen deres var bare helt herlig!

Populære innlegg