Tar det med ro, selv om jeg kanskje ikke burde det

Denne helga har gått veldig fort, og jeg har hatt mye å gjøre, men allikevel tenker jeg at alt det burde ikke stresses bort, så jeg er positiv.

På fredag brukte jeg lang tid på å gjøre meg klar til pysjcup, etter dagens skole-vei-tur hjem. Det ble veldig vellykka, og jeg kom hjem klokka 02.00 på lørdag. Jeg og Vilde hadde løpt rundt de tre siste timene og heia som gale, for å kanskje vinne cheerleading-pokalen. Og jeg blei helt tørr og hes i halsen! Men det var gøy.


Jeg fikk vært en del sammen med Karianne, og det var veldig koselig. Alle ble slitne, og kanskje også syke siden brannalarmen gikk, og alle de 350 konfirmantene måtte måke seg ut av den store idrettshallen.


Karianne ble med meg hjem og sov hos meg, og det var ekstra koselig!







På lørdag-morgen våknet vi rundt 11 tiden, men fant ut at hvis vi sov litt til gjorde ikke det noe, og vi sov da til klokka 13. Egentlig skulle jeg da danse på Nille, men fant ut (med hjelp av mamma) at det ble litt stressende siden jeg hadde besøk og alt mulig, å dra ned dit.

Litt senere satte vi oss i bilen og kjørte til Karianne; matet pusen, tok inn posten, og dro videre til skolen jeg gikk på før. Der skulle vi nemlig møte opp for å gå samlet opp til sportskapellet.

Henriette (En av lederne) hadde lagd en quiz vi skulle ha på vei oppover, og vi gikk derfor sammen to og to, og jeg gikk med Karianne! Der oppe spilte vi kort(games og president) og hadde dramaleker, som faktisk var veldig morsomt!

Jeg hadde det kjempebra, og det ble bare bedre! Koselige folk lager koselig miljø. Vi sovnet rundt 01 tiden, men jeg lå oppe og skalv i sommer-soveposen min.


Ranveig hadde med hunden sin; Luna. ♥

Kjempekoselig dag i dag også, og vi gikk samlet ned etter gudstjenesten.
Koselig!

Kommentarer

Anonym sa…
så deilig helg!!
bildet av karianne, men og jørgen derimot, var ganske så artig xP
det ga ikke noe mening..men men
Anette sa…
Hihi, enig, fin helg dene der, ;)

Populære innlegg