3 hele dager igjen




...før julaften!!! jeg har sett på julemoren nå to dager for å komme litt i julestemning, men det er ikke det samme uten de programlederne som pleier å være der!

Alt er klart for jul nå, untatt været. Det skulle vært hvitt ute, men det hjelper ikke å klage. Denne julen har jeg hatt venner på besøk, laget pepperkaker, pyntet pepperkaker, lekt i snøen, gått på ski, hatt bursdagsselskap, gått med nisselue, varmet med fra peisen, drikt kakao, spist julemat+mer...

For tre uker siden var jeg kjempeglad for at det bare var 3 uker igjen før jul, og nå er det bare tre dager...

Kommentarer

Chri sa…
det var et koselig tre :)
Anette sa…
Ja, vel. Jeg har mobbet det ganske mye, men. :P
Nikoline sa…
OMG, OMG, OMG!! Gleder meg sååååååååå til jul!!!!
Veldig gøy å gå gjennom de gamle innlegga dine, Nettis :D

Populære innlegg