◘Winter wonderland ♠

På fredag var det engle dag på skolen, og i tillegg forsov jeg meg. Jeg skyndte meg opp, og tok på meg noe hvitt. (Det var ikke så mange andre enn lærerne som hadde kledd seg ut da, men det var gøy fordet!)



Dette er skoleveien min, og der går jeg hver dag og føler meg veldig heldig. Ute ligger snøen veldig fint på bakken, den lyser opp hvor enn vi ser. Det ligner på et drømmeland, og spesielt når sola skinner imellom også. :)






Disse dagene går så fort, og spesielt når vi vet det er så kort tid igjen før jul. Jeg tenker ofte igjennom om jeg har kjøpt inn nok gaver, eller når jeg kan få tid til det.
En venninne tok her om dager med seg kakao på thermos på skolen til meg og hu. Og det var selvfølgelig kjempekoselig, vi stod der i snøen og drakk kakao imens mange misunnelige blikk ble sendt på oss. Kanskje ikke så mange, men det føltes sånn hvertfall. Nå er det bare 2 uker igjen på skolen før juleferie, og før det skal vi ha laget en dans på skolen, og framført den på juleshowet på skolen vår. I tillegg er det mange juleforbredelser som må gjøres, og jeg må begynne og bli ferdig med gavene.
Akkurat nå sitter jeg og venter på venninna mi Celina, som skal sove her til i morgen. Det er alltid koselig å ha henne her, aldri noe styr; hun kan være/snakke med alle, hun roter ikke, hun er koselig å ha på besøk, og jeg vet alltid at vi kommer til å ha det koselig!
Jeg elsker Celina min, jeg! ♥

Kommentarer

Anette sa…
:), det er deg som pleier å ta sånne bilder, men nå var det meg. ;)

Populære innlegg