Herlige dager


Fra i går til i dag har jeg hatt besøk av min søte venninne, Celina. Vi har bada noen ganger, men sola har vi ikke sett mange gløtt av. To dager på rad har vi spist kuleis med 3 kuler, og vi har kjøpt oss noen nye ting også. Celina kjøpte seg sitt femte par av fargede solbriller, og jeg kjøpte kun rosa ting.

Når vi var i byen møtte vi Karoline, og hun ble med ned på hytta for å bade, det var koselig å se henne også. Hun er ei jente jeg ikke kjenner så veldig godt, men håper jeg kan bli kjent med. Celina og jeg hadde på oss de fine sommerkjolene våre, og Karoline kom i sin stroppløse sommerlige lille kjole.

Karoline skreik når hun gikk ned i vannet, og sa det var kaldt. Det var det absolutt ikke! Vannet var herligt og friskt, og jeg koste meg igjen i vannet med Kristine etterpå. Hun syntes den nye rosa bikinien min var fin, og det synes jeg selv også.

=)

Hva synes du om vannet nå?

Kommentarer

Populære innlegg