Shortsevær og tannlegetime


Jeg savner tennene mine uten klosser på!
Jeg var også hos tannlegen i dag, og det var siste timen før jeg tar av reguleringa!!! Jeg gleder meg kjempemasse til å se et blendahvitt smil fra meg igjen.

I dag gikk jeg i shorts på skolen, og det var ikke kaldt. Jeg følte meg kjempefin etter den fine treaten på bena mine til morgenen i dag; jeg shavet dem i dusjen og smørte de inn med fuktighetskrem etterpå. Og mere enn det trengs faktisk ikke for å føle seg bra.
Utrolig sier du, sant sier jeg. ;P
Har du gått i shorts enda i år? Er det sommer for deg enda?

Kommentarer

Siri sa…
Tusen takk :D og takk for kommentar!
Marianne sa…
Det blir sikkert deilig å ta av reguleringen!
Jeg har gått masse med shorts i år:D
Så digg og få tatt av reguleringen da :D jeg gikk i shorts i helgen, utroolig digg!
ingunn sa…
ah, husker reguleringstiden. døden..
Anette sa…
Bra at alle nyter shortsværet. :)

Populære innlegg