Sommer og sol/REGN

Jeg har akurat gått fra tanta mi sin hytte og bort til hytta vår, i regnet! Jeg gikk nå fordi jeg faktisk ville gå i regnet; for hva er vel bedre enn regn sildrende over deg!?

I en uke nå, har jeg vært syk; jeg har kasta opp to ganger, og har hatt brennende feber, måtte tilogmed ta feber nedsettende. På otrsdag var jeg hos legen, og jeg tror det er der jeg begynte å bli syk; jeg måtte nemlig ta BLODPRØVE. Det har jeg aldri gjort før, og varmen har senket energien min noen hakk disse dagene, det har jo vært helt syden! Hu dama stakk den sprøyta inn i armen min, og jeg har blåmerke fortsatt, jeg ble støl i armen, og ble kjempesliten.
Og da synes jeg det sier seg elv at jeg ikke tåler blodprøver...

...eller varme, i dag når regnet kom ble jeg kjempeglad, og det ga meg ny energi. Jeg blir utslitt av varmen rett og slett. Og hva skal man gjøre hvis man har fått nok sol? For meg er det ikke nok å bare gå inn og legge seg, det hjelper jo litt, men absolutt ikke mye.

Hva synes du om at det begynte å regne i dag? Regnte det hos deg i dag?

Kommentarer

hos meg regner det :( ville ha regn når det var så sykt varmt men nå savner jeg solen. er så trist når det er så grått vær :/
Kristina sa…
Da jeg våkna så var det regn og overskyer. Nå er himmelen helt blå og sola skinner stært :-)
Anette sa…
I starten av sommerferien ble det så varmt at det nesten var ekkelt, og det var den uka når jeg ikke skulle jobbe. Men så begynte det å regne kjempemasse samtidig som søstra mi dro på ferie, og jeg begynte å jobbe. ;(
julie sa…
det har regna så sinsykt mye denne sommeren! :- (

Populære innlegg