Den deilige følelsen der- ALIBI


Denne uka har gått kjempefort, men samtidig ganske sakte. Jeg har gledet meg til noe, og 'trent hver dag, men har våknet opp uthvilt. Dette er virkelig noe jeg kan venne meg til.

Mandag: Yoga med Karianne og Kristine

Tirsdag: Gym på skolen

Onsdag: Tennis fra 3-4

Torsdag: Klassisk ballett

Fredag: Tennis fra 3-4

'Me encanta tenis ♥
Hællan! Og det beste er følelsen jeg har inne meg nå. Jeg har moret meg hele uka, fått tid til å gjøre lekser, og gjort alt det der etter skolen. Jeg føler meg sunn, og har det bare kjempebra!
Det er en ting det å føle seg sunn, men jeg har på en måte blitt litt mer selvsikker også, siden jeg har noe å holde på med, og har noe jeg kan jobbe meg flinkere på.

Et slags alibi, en personlighet.

Hvordan var det for deg å komme i gang etter sommerferien?
Hva er ditt personlige 'merke'/ har du funnet din personlighet?


Kommentarer

Jeg har ikke helt kommet i gang enda, men trena litt da :) Blir bedre etterhvert ;)
Karianne sa…
så utrolig bra at du har finni en idrett du liker! Jeg har jo prøvd å fortelle hvor deilig det er å føle seg sunn osv, men nå vet du det jo selv :D
Anette sa…
Jeg er jo sunn, men bare nyter livet ved å ikke slite meg ut. ;)

Populære innlegg