Sporty x2


Når jeg ser på filmer fra New York hvor de jogger en tur rundt kvartalet før klokka slår ni blir jeg imponert!

Jeg synes det er litt slitsomt å jogge, men får det jo til; og i går fulgte jeg de imponerende forbildene fra AMerika, og la ut på tur i løpetights fra H&M. Jeg jogget i ca 1 1/5 time, noe jeg synes var utrolig bra gjort av meg selv. :)
Jeg visste kkkom jeg orket sånt, men ble glad ett jeg fant stien midt i gå-seg-vill-turen min.

Og ikke nok med det! Senere på dagen, klokka to til fire spilte jeg tennis med de tre søte jentene Vilde, Ida og Rebecca.
Jeg har prøvd det en gang før, og det var like morsomt nå! Så nå begynner vi kanskje på det to ganger i uka!? :P Pluss at vi snakka om at han kunne spørre skolen om vi kunne være der i gymtimene!?

Liker du tennis, eller foretrekker du en annen type sport?
Hvor lenge er det siden du var sporty? :P

Kommentarer

Susanne sa…
Sv ; Jeg var på Seychellene :)
Rebecca : )) sa…
Det var super gøy!
Anonym sa…
Hihi, det var kjempegøy!
Gleder meg til å begynne, vi kommer til å rule så sykt!! *host host*
Etter hvert hvertfall ;D
Vildepilde<3
Anette sa…
Helt klart vilde. ;) og det var kjempe artig!
tennis kan være gøy det da :D men har bare spilt det en gang..
Anette sa…
Jaja, men det er gøy å prøve da. ;) Også følge det opp hvis man liker det veldig godt.

Populære innlegg