Oppdatering for to uker



I dag logget jeg meg inn på søstra mi sin PC, vi skulle planlegge bursdagen min som vi snart skal holde. En gang i blant liker jeg å gjøre sånn som jeg gjør i dag; oppdatere meg overalt. Når jeg logget meg inn på facebook lyste det opp med 28 oppdateringer, og sikkert 15 forespørsler! Nettby sendte meg en e-post og spurte og jeg hadde glemt dem... :P Jeg er vant til det da, for noen ganger blir jeg så lei av alt maset fra internett-tjenester at jeg bare kutter det ut på en stund.

Til uka blir jeg 16 år, på torsdag, jeg gleder meg veldig, og spesielt til å feire den med noen av de nærmeste venninnene. :) Vi skal ha beat for beat, og litt av hvert. Så det blir supert. Også skal mamma bake kaker, YNDLINGSKAKENE mine!!

Hvor lenge klarer du å holde deg av datan?
Når har du bursdag? Hva er din yndlingskake, og hvem lager den best?

Kommentarer

Cathrine sa…
Kjempe fin blogg anette, den blir bare bedre og bedre, fine bilder og alt inhold. STÅ PÅ ! :D
Jorunn sa…
Jeg elsker Oreokake, har bare spist min egen da, men er sikkert andre som lager minst like god.
Så elsker jeg gulrot og eplekake, også de lager jeg selv... det er liksom jeg som er bakeren i vår familie.. Hehe..
Anonym sa…
I morra har du bursdag - hurra hurra hurra for deg! Stor klem fra kusine-H :)
Rebecca : )) sa…
Heilow :D
Kjempe koselig, i går! Det var en orginal bursdag! .. Maten var god, leke var morsome, og kakene var kjempe gode !
Tusen takk for en fin kveld!
For en herlig kake på bildet, nesten like søt som den i bursdagen din, men ikke i nærheten av så søt som deg :) <3

- Som du vet, er jeg på datan omtrent hver dag :P
- Mamma lager den beste kaa :)
(men du lager verdens beste klippekrans ;)
jeg har bursdag 1.mars og min favorittkake er sitronkake :D det er godt!!
hvis jeg klarer det må jeg minst være på datan 1 gang om dagen, fordi jeg må blogge og fordi jeg er avhengig av facebook:)
du får kose deg på bursdagen din da:D så gøy!
Anette sa…
Takk for alle kommentarer! Jeg hadde en utrolig fin bursdag, kunne ikke ønkset noe mer for den dagen! :D
Mange gode kaker som er sagt er favorittkake her, og de alle høres veldig gode ut! ;D
Så koselig at du huska bloggen min da kusine-H. Det var veldig koselig når du var her for to dager siden! Takk for gava fra dere, og alle de andre! :D

Populære innlegg