Bortkommen gul kjole!



Denne gule, skjønne kjolen bestilte jeg til å ha på meg på ball for cirka en uke siden. Jeg og mamma hadde ordna alt sammen, men for første gang for importøren kom ikke kjolen, og det fikk vi beskjed om dagen før jeg intenst trengte den!
Jeg ville egentlig ha gul kjole fordi jeg alltid har drømt om å gå i en. Og når man ser på tegneserier er det noen som kler den gule kjolen perfekt, jeg ville den personen skulle være meg. Men nei da.

Når vi fikk beskjeden måtte vi finne på noe annet, så jeg og mamma dro til byen. På under en time hadde jeg funnet en kjole som jeg var enda sikrere på enn den første, og da var jeg utrolig lettet siden jeg halve timen hadde gått rundt og surmult!
den nye kjolen var sort og hvit, og nydelig!
Jeg følte meg som Askepott, uten sotet:

Har dette skjedd med deg før?
Hva synes du om kjolene?

Kommentarer

haha, det var litt av en ettermiddag :S
Men du ble helt NYDELIG anette, som alltid! <3
Den var helt utrolig nydelig :D så heldig du er! Bilde vil jeg se :D
Jorunn sa…
ÅÅå.. Kan tro du var stresset! Uff altså, det er så typisk at slike ting skal skje!

Får vi se bilde av resultatet??
Anette sa…
Ja, kanskje det. ;) Takk Tia. :)

Populære innlegg