Mitt nye år, som skal bli fargerikt! ♥

2010 er i gang for lengst, og jeg er treig med mitt første innlegg i år som vanlig. Året, til nå, har gått som jeg ønsket det skulle. Jeg har fått vært med mange av dem jeg vil være med, og oppført meg etter nyttårsforsettene mine. I går var jeg og Karianne og stod på slalåm og snowboard, på nyttårsaften var jeg hos Celina, og jeg har lagd meg nye forsetter hver dag som har gått, her er noen;

- Bli tøffere


- Delta på flere sosiale arrangementer


- Bli flinkere til å snakke med folk jeg vil (men ikke tør å) snakke med


- Ha mer besøk


- Stå for det jeg synes


- Bake mer


- Gjøre ting som gjør meg glad

♥ Har du laget noen nyttårsforsetter?

♥ Hva har du brukt dine tre første uker av året på?



Kommentarer

Det nyttårsbilde er så fint! :)
Du er flink nea<3

Ja, jeg har maange nyttårsforsetter :)
spennende med sånt innlegg da, fint bilde nederst der :D

sv: tusen takk for det, er kjempe koslig å høre!
Jorunn sa…
Baking er fantastisk. Jeg elsker det!

Jeg har bare et nyttårsforsett, og det er å bli en flinkere student!
jeg har nyttårsforsetter vettu :D skal begynne å trene igjen, spise sunnere, stresse mindre og leve livet :)
Anette sa…
Så mange gode nyttårsforsetter! :)Og lykke til, alle sammen.

Populære innlegg