En vårdag i januar

Våren kommer!
Er litt lei av både jakka mi og kåpa mi, vil ha noe nytt: og her er noen alternativer. De er koblet til der de er funnet på Nelly.com.
Nummer 1
Denne grønne kåpa er fra Nelly.com og har en farge jeg er blitt kjempeglad i i det siste. Jeg kan se den for meg valse nedover Oxford Street med en hvit blomst i håret som er flettet i en fin flette, som henger nedover ryggen.
Nummer 2
Dette er også en søt jakka, men kanskje litt for søt hvis jeg skulle kjørt stilen jeg kjører til hverdags; som er kåpa mi med rosa skjerf, alpelue og votter?


Nummer 3
Denne er også fin; litt friskere og sprekere.


Hvilken synes du var finest? Hvilken ville du hatt?

Kommentarer

Anonym sa…
Aww, så fine jakkene var, alle sammen <3
Ville gått for den grønne (:
- Bettina <3 glad i deg : ))
Anette sa…
:D Ja, den er ganske fin den der ja! <3 Glad i deg også :)
Den røde og den grønne. Men så søtt bilde av deg nea!
Nikoline sa…
Jeg ville hatt den grønne! :)
karianne sa…
likte den grønne SÅ godt! helt enig med deg, den fargen er kjempestilig ;D
jenny sa…
nummer 1. Den grønne!! :D
Anette sa…
Alle er for den grønne :D

Populære innlegg