Våknet fra vinterdvalen - I'm back

Et nytt år er i gang; 2011, noe som betyr: nye muligheter!
Jeg har lagd 3 nyttårsforsetter:

1. Være mer sammen med venner
2. Ta flere bilder, for å vise meg selv hvordan hverdagen min ser ut
3. Begynne å dra fokuset fra meg, og over til andre (meg-veggen skal dere få høre om)


Planen med å starte igjen er
- å legge ut noen outfit-bilder
- mine tanker om mote etter språkreisa til London i sommer
- og andre tanker.




Nederste bilde er av parkeringsplassen på skolen om morgenen, da stemningen fortsatt er rolig i bygget.
Noen nyttårsforsetter du har?

Kommentarer

Jenny sa…
nyttårsforsett og nyttårsforsett.. Vil ihvertfall finne ut hva jeg skal etter vidregående i 2011:) eller finne på noen ideer til hva, ihvertfall :)
Anette sa…
Bra nyttårsforsett Jenny! :D

Populære innlegg