Hatteuke

Denne uken har jeg gått med hatt hver eneste dag, kan vel si det sånn at jeg har en ganske dårlig håruke! Jeg tenker at det er stilig med hatt, og om man har på seg en vil alt i fleste tilfeller bli kult. Og spesielt.. i går hadde jeg dongeri høytlivshorts, beige t-skjorte og lilla tantehatt. Hmm, må nok snart sette sammen litt antrekk igjen!
Det er nemlig noe jeg gjør; som gjør det mye enklere å kle på seg om morgenen, og dermed slipper man de dagene da man helst vil gjemme seg hele dagen pågrunn av ikke-matchende antrekk! Et annet tips til de dagene er å ta på en hatt og noe helt vanlig annet, for da vil all oppmerksomheten dras til hodet ditt allikevel!


Bruker du ofte hatter?

Kommentarer

Du er så fin med hatter duu :)

Jeg bruker aldri hatter, som du vet :)

Populære innlegg