Gudinnen selv!

Jenta på bildet er venninna mi Nikoline. Vi dro til byen til BEVISST, hvor jeg jobber, på fredag. Hun prøvde denne kjolen, og dette må da ha vært 'her lucky day' for, for det første: den var jo het praktfull på henne, og for det andre: kun fikk 100 kroner i rabatt pågrunn av noe støv som lett kan vaskes av! Med det fine lange oransje håret, den hvite side kjolen og det brune smale beltet, så hun ut som en gudinne!
Etterpå dro vi en tur på biblioteket der jeg fikk øye på noen kokebøker som var midt i blinken for meg. Det er kokebøker for årstider! Jeg elsker høst- og vintermat, og der var det egne kokebøker for den typen mat, gjett om jeg klikka i vinkler med det lite brukte bibliotekkortet mitt!



Hva synes du om side kjoler?

Kommentarer

Nikoline sa…
Liker maxi-kjoler veldig godt! hihi

Populære innlegg