’What to do?’ Fri fra skolen!

Nå i en uke har jeg hatt delvis fri fra skolen, ettersom at jeg møtte opp både mandag, tirsdag, og onsdag for fagtorg og trekning til eksamen. Jeg kom ikke opp, og derfor tok jeg med meg Bettina og Nikoline og gikk en tur på kafé, etterfulgt av en tur på seilbåten MIR, og en tur på brygga. Vi spiste en is på brygga, og som de optimistiske menneskene vi er så slo vi bare opp paraplyen da regnet begynte å pøse ned rundt oss! Koskos!
En annen dag tok jeg sykkelen, og sykla til venninna mi. Hun jobber på et gartneri, og var så søt og sminkefri der hun sto midt i alle violene. Greia med gartnerier er at de alltid har is der, så vi tok oss hver vår is under epletrærne.




Har du kommet opp? Hvis ikke; hva har du brukt dagene på?

Kommentarer

Anonym sa…
".... søt og sminkefri", heehe
celina sa…
".... søt og sminkefri", heehe
celina sa…
kom visst to ganger, gitt :-)

Populære innlegg