Ønskeliste !

Hvis noen lurer på hva jeg ønsker meg, eller hva de kan ønske seg til JUL og JULEBURSDAGen sin så har jeg satt opp to ark på døra mi til rommet. Masse fine ting, noen litt vel dyre kanskje, men sånn kan det gå. Hvis ting blir dyre, finnes det en metode som heter "spleising", how about it!?

- Vakker sovemaske med fine ord på

- Oppfriskende maske fra Body Shop

- Abonnement på blad (Jeg liker stella, cosmopolitan, mag, det nye, osv..)

- Klær
Alltid gøy å få, men litt vrient å botforklare at det ikke akkurat er noe man kunne brukt, men kjenner man noen veldig godt trenger man for det meste ikke å bortforklare.

- Gavekort eller penger

- Kinobillett, teater-, opera-, revy-, konsertbillett

- Sminkefjerner fra Chanel

- Leppestift
EIGHT HOUR CREAM Eight Hour Cream Lip Protectant Stick Sheer Tint SPF 15: Berry

 - Luktelys med en avslappende aroma
Disse to er kjøpt på Rema og Ikea. Ikea-lyset hører sammen med to andre; og tilsammen utgjør de den flotte duftsammensetningen av kanelbolle, sjokoladekake og karamellpudding! Aww!

- Svart eller mørk brun kajal/dipliner

- Serier: Gilmore Girls, Gossip Girl, Glee, OC(siste sesong), One Tree Hill, Cougar Town, Lipstick Jungle

- Store slække gensere (hette-, college-, korte ull- og bomullsgensere)

- CD: Taylor Swift, Casa Murilo, Owl City, [indiemusikk]

- Dagplanlegger

- Abonnement på Det Nye, Mag, Cosmopolitan, Vogue, ...

- Steamer for å lage good kaffe

Denne listen vil bli oppdatert etterhvert. :)

Kommentarer

Nikoline sa…
Disse skal jeg husker på :D

Anette, det er mye morsommere å kommentere på bloggen din, enn å øve til fysikkprøve.
Og skal jeg fortelle deg en ting?
Ja, det skal jeg.
For tenk, din stakkars gingervenn ble kalt gingerfaen av en totalt fremmed person på vei hjem fra skolen her en dag. Det var teit.

Takk for at jeg fikk bruke kommentarfeltet ditt til å tømme mine dype følelser.

Klem fra meg!!!
NATTA
RANDOM, that's the way I like it.
Okei, nok spamming fra meg.
He-he-ho-ho-ha-ha, GOD JUL.

Men nå mener jeg det liksom, ha det bra!

Populære innlegg