Vinterkulde med varmende sjokolade i Oslo

I går var vi på skoletur i Oslo, superbra tur det og! Jeg gikk sammen med Hanne og Kristin, og vi shoppa og spiste, og jeg fant ut at de er kjempebra shoppingvenninner! Vi gikk gjennom alle antrekkene vi prøvde og fant ut om vi skulle kjøpe eller ikke. Vi spiste på Deli de luca,  og hadde en super tur!

Først var vi på Freia-land, der jeg har vært 2 ganger fra før. Dette er allikevel første gangen jeg kjøpte sjokolade derfra. Det er madness! Herlig sjokolade da,  og de sjokolade-jule-egga er virkelig noe. Men etter jeg hadde spist ett av dem på hjemveien på bussen fant jeg ut at det er hasselnøtter i dem, bare litt da. Men jeg er ALLERGISK MOT HASSELNØTTER, men fantisk merka jeg det ikke så veldig mye. :)

Jeg fant en hatt; Sjokk! :P
 Jeg ville kjøpe denne kjolen fra monki, men den satt ikke helt perfekt foran. :/
 Dennne kjolen var også søt! Den kunne jeg brukt hvis jeg var 20 nå og jobbet på en bokhandel. Med ullstrømpebukse under og et fargerikt skjerf, og... Men så jobber jeg ikke på bokhandel og er ikke 20 :(

Kommentarer

Karianne sa…
Du er så søt, vet du ;-)

Populære innlegg