Horoskop, det virker !

"Månedens Horoskop for Skytten: Desember
Greie dager: 4. 14. 18. 22. 26. 31.
Forsiktige dager: 1. 9. 16. 29.

Generelt:
Din herskende planet Jupiter begynner å gå i såkalt direkte, eller riktig retning, sett fra jorden. Dette er en begivenhet som hjelper til økt innsatsvilje, og et optimistisk syn på fremtiden. Nå kan du tillate deg å sette i gang med alle de gjøremål som har blitt liggende urørt eller halvferdige. Fra den 14. utrykker du deg friere og med entusiasme.


Kjærlighet, parforhold og sosialt samvær:
Nå kan du plutselig gå hen å forelske deg. Eller helt uventet kaste deg inn i lidenskapelige og hete seksuelle eventyr. Fra den 14. kommer også parforhold inn i en flott periode. Eventuelle misforståelser som har vært mellom dere, blir nå avklart. Kjærligheten får en ny giv.

Yrke, karriere og økonomi:
Generelt ser både jobb og økonomi lovende ut. Rundt den 10. bør du dog være forsiktig. Ikke gjør noe uvørent eller begi deg inn i opphetede diskusjoner med overordnede. Selv om du føler deg både sikker og sterk, vis diplomati fremfor muskler. Du kan regne med et fint julegratiale.

Prioriter: Et godt grunnlag for en ny og spennende syklus.


Jeg synes det er kjempespennende med horoskop, for det stemmer så ofte. Jeg er skytten, hadde jo bursdag den 10. nå på lørdag. Over er mitt horoskop spådd for desember, der jeg har markert med gult de tingene som gjelder i livet mitt akkurat nå. "

- Stockholm-turen førte til økt innsatsvilje
- Den 14 skal jeg bli friere, fordi da har jeg oppkjøring, og får forhåpentligvis lappen
- Den 10 må jeg være forsiktig, da hadde jeg bursdag, ble 18 år, og planetene fortalte meg at det ikke hadde vært lurt å ikke drikke seg full, noe jeg ikke gjorde
- Jeg kranglet litt med mamma og pappa(overordnede) om lappen
- Og noe jeg må lære meg er å ikke være så sta i diskusjoner

Er det ikke spennende?
Sløyfe i håret, som jeg kjøpte på Topshop i Stockholm.

Kommentarer

Populære innlegg