Stockholm in my heart

Denne helga har jeg vært i Stockholm med Karianne og mamma, og vi kunne ikke hatt det bedre! Fantastisk bra! På forhånd skrev vi ut et kart der vi tegnet inn hvor de forskjellige butikkene også videre som vi skulle innom.

Vi drakk mye kaffe på blant annet Espresso House, der hun so mjobbet var så søt. Hun var den perfekte svensken til å stå i kassa på en kaffebar. Ellers fant jeg også endel inspirasjon i Sverige.

Og jeg så mange bra kledde mennesker. Det ga meg inspirasjon til å kjøpe en grønn kåpe, røde høyhelte sko, og gå kledd sånn som jeg gjør i dag. Jeg fant ingen grønn kåpe, og de røde skoene kostet mye, men jeg fortsetter å lete.

Jeg tror jeg vil bo i denne byen en gang!

Her er vi på sportsbar, det var stemning! Absolutt å anbefale. Den het O'learys ellerno, tror jeg.






Klare for butikker, til venstre kjøkkenet i leiligheten, til høyre; en mokka fra en kafe.



Antrekket mitt på lørdag, shoppingdagen. Bortsett fra at toppen er ifra Monki, og var noe jeg prøvde i en butikk.



 Say CHEESE
 
Julemarkeder var det mye av. Vi var på hvertfall tre stykker. Herlige. Ovenfor er det masse sjokoladenøtter, mmmm, på et marked som var innebygd med tak over.
 Slitne jenter i sofaen på Nordiska kompanier






Kommentarer

Koselige bilder! Skjønner at dere har hatt det supert.

Populære innlegg