Balansert helg med hjerteformede makroner

Denne helgen var fin og balansert. Alt handler om balanse synes jeg.
Jeg startet helgen med å lage middag til tre venninner, godgod mat! Vi drakk vin og hadde laget Red velvet-cupcakes, rosa makroner med suksesstertekrem og spiste ustekt brownies-deig med is! Herlig!

Så var jeg i bursdag hos Ole som blir 18 år snart, på lørdag. Der var det litt familie og venner av dem, og en fyr som surfer. Det var det gøy å høre om. 
Så på søndag trodde jeg jeg hadde en hel dag fri, derfor sov jeg til 13 og satte meg ut for å sole meg i bikini og stor bukse. Meeeeeen så ringte farmor meg og ba meg med på familiemiddag, noe jeg vet jeg ikke burde si nei til. Og dermed ble det familiemiddag i går på morsdagen, pluss at jeg var forsanger i kirka senere.
Hvordan var din helg?



Kommentarer

Nikoline sa…
Virka som en kos helg!
Savner deg litt jeg <3
Anette sa…
Du er søt da Nikoline :* Jeg savner deg litt jeg og :) <3
Hayat Caroline sa…
Det var så koslig! Dette MÅ vi gjøre igjen! :D

Populære innlegg