James Morrison

James Morrison har en utrolig behagelig stemme. Jeg liker så godt å høre ppå behagelige stemmer på en dag som denne: har hatt fremføring og gloseprøve i dag, og skal ha to fremføringer i morgen.

I sånne stressende perioder da man gjør mye fordi man må er det godt å vite at man kan sette på litt musikk som gjør at muskelknutene i nakken knyter seg opp igjen, og delene av hjernen som ikke er i bruk slapper av. Deilig!

En dag skal jeg fortelle om et av prosjektene vi har nå, som handler om hva som er typisk norsk, og dette har vi sammenlignet med en venninne av meg sin kultur. Hun kommer fra Tsjetsjenia, der alt er annerledes!

I morgen skal jeg hente en bestilling fra H&M, og jeg gleder meg. Senere i måneden skal jeg hente andre del av denne bestillingen, det er bikinien jeg skal sprade rundt i sommer. Alltid gøy med sånt!

Kommentarer

Populære innlegg