Nytt år gjennom nye briller


Riktige briller, den perfekte stemningsneglelakken, og photoshoot foran http://webcamtoy.com/ og dagen er fin.  Bildet over viser min 5-årige almanakk som jeg skal bruke i år. Denne fikk jeg av Karianne etter at hun hadde vært i New York. Den er fantastisk og forgyllet.
Neglelakken er fra YSL, i en lys plummelilla. Og hårbåndet/pannebåndet har Karianne laget til meg.

I dag er det en storm i hodet mitt, som gjør at jeg får vondt i hodet. I mange dager har jeg jobbet med en 9-sidig historieinnlevering, jeg har en stor spansk-oppgave, jeg skal lese en bok, og ha særemne-oppgave i norsk. Med dette og ting som alltid kommer og går. Som sånne myrdende spørsmål flyr de rundt og rundt i hodet mitt, og piner meg hver dag.

Mitt store spørsmål som vandrer i hodet mitt denne uken er: Hvor åpen skal man være om tilstanden man er i? Jeg har alltid vært irritert for hvor mye følelser nordmenn skjuler fra omverdenen; derfor prøver jeg å alltid fortelle ærlig om hvordan jeg har det. Ved dette har jeg opplevd at folk egentlig ikke vil høre sannheten. Dette fikk jeg en forklaring på av søsteren min; Vi er glad i deg, men ikke i problemene dine. Mine problemer blir lettere når jeg forteller andre om dem, men kan jeg alltid forvente å ha en person i nærheten som vil høre om hvordan jeg i bunn og grunn har det?

Kommentarer

Populære innlegg