Dagen for dårlige beslutninger

Kanskje jeg visste det allerede til morgenen; at dette var den offisielle dagen for dårlige beslutninger?
 
1. leopardstrømpebukse var kanskje ikke så kult likevel?
2. Ecco-skoene bare ser gode ut, etterhvert er de ikke det.
3. skole på en dag da du er syk? Hvem gjør sånt????????
4. skjørt som glir oppover, hvorfor har jeg ikke lagt det vekk!
5. tiden på en frisk dag kan lett fylles, mens på en syk en sitter man bare og venter
6. jeg møtte opp til 1. økt i dag, og trosset det faktum at madrassen prøvde å suge med fast
7. i 1. økt tok ingen opprop, ikke i 2. eller 3. heller, og jeg var for syk til å ha gym
8. jeg snakket med min minst likte lærer etter min herlige andre lærer, derav humøret..
9. jeg brukte opp gavekortet i kantina på et måltid som luktet spy på et tidspunkt
10. jeg vurderte å ta på meg regnkåpa til morgenen idag, noe jeg skulle hatt da himmelen åpnet seg
 

Kommentarer

Populære innlegg