En trist tanke.

En venn spurte meg en gang hvorfor alle guttene mine var fra utlandet.
 
"Halla nå må du roe de tankene litt



 
Jeg har en frykt for at noen skal elske meg, og jeg elsker tilbake.
Da kan man ikke beskytte seg fra  det som kommer en gang; følelsene endrer seg, personen elsker deg ikke lenger. Man vet det, og merker det, men man velger å ignorere det. Carrie visste at Big tvilte om bryllupet. Big's personlighetsproblem etter sine to skilsmisser knuste hjertet til Carrie.

I thought I would still be in extreme pain.
I feel nothing.
I'd like some more nothing.
Yes, I'm still jilted.

I knew it when he called last night. 
- I could tell.
- Then why didn't you say anything? 
I didn't wanna believe it. I di... 
I didn't even wanna say it out loud.

Carrie Bradshaw, Sex and the city 1
 
Enten er det kjærligheten fra deres ungdomstidkjæreste(r), de(n) begynner å glemme en. Eller så er det kjærligheten, som umulig kan være like sterk hver dag.
 
Det virker som om alle blir litt og litt tristere med åra, fordi litt og litt av kjærligheten i livet deres forsvinner. Om ikke kjærligheten generelt i livet deres, så vil mer og mer av det urette synes.
 
Ikke alle har det sånn, jeg håper på å bli en av dem.

Kommentarer

Populære innlegg