Hvordan pakke et skoleskap?

Da jeg pakket ut av skapet mitt på skolen, fant jeg denne søte lille flasken med duften av Miss Dior sin Cherie. Jeg har brukt opp to av den store varianten av flasken, og har elsket den siden første sniff.
Denne flasken er den minste størrelsen man har av denne parfymen, mindre enn de som selges i Taxfreer. Den er perfekt å ha stående et sted 'In Case of Emergency' i skoleskapet. Eller var.

Skapet mitt var stappet fulltder en liten del var skolebøkene mine, og resten var masse ting
'In Case of Emergency':

*Thermokopp
*Caffe Latte-pulver
*Kamille-te-pose
*Bærenett
*Miss Dior, Parfymen Cherie
*Ekstra sokker
*Paraply
*Halstabletter
*Lypsyl
*Reisemaskara
*Antibac
*Hårstrikk
*Lusespenner
*Teppe
*Tørrsjampo

Lær av mitt skap, slik kan en alltid være forberedt!

Kommentarer

Populære innlegg