Misliking

Istedenfor å bli sjalu på mennesker som presser meg ned, så innser jeg situasjonen, og misliker dem. Noen vil si at jeg har mye imot mange mennesker. Jeg sier at jeg har noe imot de menneskene som gir meg dårlig selvfølelse, enten det er via negativ energi eller praktisk spydighet.

På samme måte som dette ordtaket;
"I love you, not only for what you are, but what I am when I am with you"

virker det også i motsatt retning;
"I dislike you, not only for what you are, but what I am when I am with you"

På samme måte er det med denne eksamenen. Jeg har om et interessant emne innenfor Spansk 3, men presset og forventningene gjør meg så nervøs at jeg blir helt utslitt, og kun føler for å sove...

Før lot jeg alle disse såkalte "mislikte" dra humøret mitt ned, nå vet jeg bedre.
It's all about reflection.

 

Kommentarer

Populære innlegg