New York

Med min fabelaktige Musikal- og teaterklasseklasse på 11 ivrige jenter har jeg besøkt The land over there. Det stemmer! Vi har vært i det store eplet, the city that never sleeps, ladies and gentlemen: NEW YORK!

11 musikaler på og off- Broadway, gangstere i Brooklyn, egensydd kåpe som jeg fikk skryt av, shopping, crush på musikalartist, og å bo sammen med 6 av jentene i en leilighet/hotellrom.
Jeg forelsker meg bare mer og mer i denne fantastiske byen med alle dens muligheter.

 Takterrasser vi kunne se fra båttur med Circle Line rundt Manhatten.
 Belinda og meg på Brooklyn Bridge.
 Kule folk på Brooklyn Bridge.
 Times Square.
 Vinduet i leiligheten.
 Starbucks på morgenen.
 Cafebeme imens vi ventet på at musikalen Newsies skulle begynne.
 Frokost på Duke's.
 Soho på fridag.
 Bursdagsbarn i leiligheten.
 Coney Island.
 Soho og vintageshopping.
 Central Park.
 Såpebobler i Central Park.
På toppen av Empire State Building på kvelden.

Bilder av AnetteG

Kommentarer

Populære innlegg