Uff. Second hand. Jernbanetorget. Oslo.

Til morgenen i går fikk jeg plutselig dårlig tid. Klokka var blitt 10.45, og jeg løp ut døra. Når jeg kom meg til sentrum innså jeg at jeg hadde gått ut en halvtime før jeg egentlig skulle. Det var forfriskende! 

Jeg hadde en halvtime til rådighet og gikk i retning skolen. På veien så jeg Uff, som jeg har hatt lyst til å besøke kjempelenge. Jeg gikk inn, og fikk meg en gledelig overraskelse.

Jeg fant noen kule Dr Martens, gammeldagse ballkjoler, glitrende discojakker, blomstrende skjørt og masse mer. Det var da jeg fant ut at dette var den beste vintagebutikken jeg har vært i etter mine favoritter i London! Noen av disse klærne trenger en oppussing, men med sine sterke stoffer, er de derfor veldig bra å ha som DIY-prosjekter!

Kommentarer

Populære innlegg