Brighton beach - fargerike strandhus

Enda en stranddag! 

Fargerike hus på stranden. De bruker disse til oppbevaring av strandting og en occational lunsj eller hytte å bruke om dagen. Vi var 10 personer fra hostellet som dro dit sammen. Jeg gikk litt bak dem for å ta bilder, da en fyr fra New York ropte på meg. Jeg hadde på en caps med logoen NY Mets på, så denne fyren ropte ut New York et par ganger før jeg skjønte at han ropte på meg. Jeg gikk bort, og ble invitert til å sitte ned med han. Jeg ble sittende i en time, imens han fortalte meg om hans erfaring som skuespiller i New York. 

Jeg tror det der er vanlig her. Hvis man ser noen man kan tenke seg er interessante å prate med bare roper man på dem, og så snakker man med dem i timer. Jeg liker det. 







Kommentarer

Populære innlegg