Inspo til å trene


Plutselig i går etter tennistimen fikk jeg inspirasjon til a få fin mage. Jeg ble varm og nesten svett, og det er egentlig deilig; det å presse seg selv, hvertfall sålenge man ikke tvangspresser seg selv. Men for eksempel hvis man vil løpe ekstra fort for å vinne, eller for å nå ballen før den spretter for andre gang.

Jeg er en person som kun minsker farten hvis noen forteller meg at jeg skal eks. løpe fortere, det er bare ikke min metode for å presse meg selv. Derimot må jeg gjøre noe jeg synes er gøy, for så å ville løpe rundt i all evighet for å få en mestringsfølelse!
I det siste har jeg også hatt lyst til å begynne på volleyball, fordi det er gøy, og det ser gøy ut å være god i det. Pluss at jeg får en sånn cheerleading-følelse av det. (kanskje pågrunn av shortsene) Eller kanskje jeg hadde likt fotball, hvis jeg ble god i det, man må jo løpe fordi man har et mål om å vinne!

Liker du at noen presser deg? Hvilken idrett liker du godt?
Har du inspirasjon til å trene nå?

Kommentarer

Haha, jeg vil også begynne på volleyball, Anette!
Vi kan begynne sammen.
Anette sa…
Ja! :D Vi går jo allerede på en ting sammen, og det funker jo fett!

Populære innlegg